Elgskytinger

Elgskytinger 2024

Medlemskontingent sendes ut fra DFS sentalt, og innbetaling skal gjøres til dem på oppgitt kontonr.

Dersom du ikke ønsker våpenforsikring, så kan du ereservere deg mot den ved å logge inn på "Mitt DFS"og reservere der, eller ta kontakt med oss i skytterlaget så hjelper vi til.

Husk å betale kontingenten i god tid før du skal på skytebanen, slik at vi kan se i medlemsregisteret om du har betalt.

Betalt medlemskontingent gir medlemsfordeler på skytebanen.

På elgskytinger vil det være salg av ammunisjon i begrensede mengder i følgende kaliber:

6,5x55

Både bly og helmantel.

Det er for tiden en stor utfordring å skaffe tilveies ammunisjon, både helmantel og jaktammunisjon. Utvalget er svært begrenset og prisene har desverre økt betydelig. Vi skal gjøre vårt beste for å ha ammunisjon tilgjengelig, men vi må nok desverre begrense salget til hver enkelt dersom leveransene uteblir.

Vi benytter oss av: